Volvo Personal Service
Volvo en Serva blijven innoveren. Volvo is het eerste automerk dat een totaal nieuwe werkwijze introduceerde voor service en reparatie aan uw auto, Volvo Personal Service (VPS) noemen we het. Met VPS worden service en reparatietijden tot een minimum beperkt en weet u precies wat er met uw Volvo gebeurt.
Kortere wachttijden
Dankzij VPS kunnen service- en reparatietijden tot een minimum worden beperkt. Dit is mogelijk dankzij de geheel vernieuwde werkwijze. Deze werkwijze is te vergelijken met een formule 1 pitstop. Het onderhoud wordt uitgevoerd door twee service technicians, welke samen op een efficiënte manier samenwerken. Dankzij de efficiëntie kunnen onderhoud en reparaties tot wel twee keer zo snel worden uitgevoerd. De tijd die u moet wachten kunt u doorbrengen in onze comfortabele ‘living room’. Deze bestaat uit een luxe wachtruimte met goede koffie, een leestafel, gemakkelijke stoelen en aparte werkruimtes waar u in alle rust kunnen werken terwijl uw auto in de werkplaats staat. Mocht u niet willen wachten kunt u ook gebruik maken van ons vervangend vervoer.
Uw eigen Personal Service Technician
Bij het brengen van uw Volvo heeft u direct contact met uw persoonlijke Personal Service Technician. Hij zal samen met u de geplande werkzaamheden doornemen. Ook zal hij tijdens het uitvoeren van onderhoud / reparatie met u contact opnemen voor mogelijke aanvullende advieswerkzaamheden. Na het uitvoeren van de werkzaamheden zal uw Personal Service Technician de autosleutels aan u overhandigen en toelichting geven welke werkzaamheden zijn uitgevoerd. U heeft hierdoor één aanspreekpunt. Dat werkt prettig en voorkomt miscommunicatie.
Ervaar het zelf
Wilt u zelf het gemak van Volvo Personal Service ervaren? Maak dan snel en eenvoudig een afspraak bij onze online werkplaatsreceptie, of neem contact met ons op.